31.10.2010

Søndagsaktivitet for hele familien ++ :)

I dag satt vi i timesvis og koste oss. Bordet var dekket med tegnestifter, maling, saks, lim, forskjellige typer malepapir, papp osv. Musikken av juniorgranprix i bakgrunnen og klementiner å knaske på gjorde det hele til en magisk opplevelse :)


Barna laget tegninger til å henge i vinduet i kveld (halloween), og jeg jobbet på oppgaven min. Denne gang prøvde jeg Collage.
Dette er i A3. Skulle droppet å tegne med tysj rundt, men gjort er gjort. Ikke helt fornøyd, vurderer å prøve en gang til der jeg klipper i stede for å rive, og kanskje bruke annet material å lime på..

Her er resultatet:

I morgen er det full fart med skole igjen, så da satser jeg på å få mange nye ideer til hvordan jeg kan prøve ut bildet jeg har valgt :)

1 kommentar:

  1. Heisann! Veldig fin blogg du har laget! Mye fint her, og jeg synes du er kjempe flink. Spennende bilde du har valgt deg ut. Jeg har alltid likt Salvador Dali kunst;) Jeg ble veldig glad da jeg leste tolkningen din av maleriet "Til Brudeparet". Lykke til videre med studiet og alt mulig som du gjør. Gleder meg til vi treffes i julen...
    Klemmer fra May

    SvarSlett