27.02.2011

Kreativ med liten K :)

Nå har tankene svirret på denne 2D oppgaven hele uken. Og nå er det bestemt. Jeg går for bildet der klokken henger over "kvisten".

Jeg er i gang med å lage stoffstykke som skal henge over. Jeg tok et håndlke og klippet det ut til rett form. Detter begynte jeg å male det, men ser jeg må bruke spesialmaling for stoff for å få det jevnt og fint. Det blir litt research på nettet etter rette typen. På tall og visere skal jeg gruble litt til før jeg finner ut hva jeg ønsker å bruke. Det blir i alle fall å reise ut i skogen og finne en stokk til å henge klokken på.

Jeg har nå valgt å tenke større, mer variasjon, mer kontrast. Vi får se om jeg velger et annet materiale til klokken. Søker litt på nettet etter det også.  Det blir bestilt maling i dag, og siste etappe mot mål er i gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar