03.03.2011

Videre i 2D oppgaven.

Nå har jeg fått tekstilmalingen, og jeg har malt første del av håndkle. Jeg har valgt å bruke dette som "klokke". Man trenger ikke alltid bruke dyre materialer, og spesielt i barnehagen er det en fordel å kunne benytte filler eller andre gratismaterialer. I tillegg er det viktig å være miljøbevisst, og føre denne kunnskapen videre til våre etterkommere.

Slik ser det ut nå, andre siden blir malt i morgen.



















Jeg tenker å bruke sølv rundt kantene, og i enden. må finne et materiale som passer inn. Tall og visere blir malt i svart, og bakgrunn blir også svart/hvit-gråskjer. Dette er for å få frem kontrastene i bildet.

Det går nå sikkert fremover, og jeg har nå tro på at dette kan bli bra til slutt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar