08.04.2011

Begynner å ligne på noe nå..

Da har jeg fått på kanten på klokken, og det begynner å ligne på et resultat etterhvert. Jeg valgte å sy for hånd. Jeg har ikke limt fast noe på lerretet enda..

Jeg er igrunn fornøyd med dette. Fargene blir klarere i virkeligheten.


Ellers har påskeliljene spruttet, det gjorde de dagen etter vi plantet! De jeg har bilde av er noen jeg plantet sammen med ungene samme dag vi gjorde det i bhg.


Jeg stortrives i praksis. I går hadde jeg lederdag, og da klippet vi ut soler til å henge i vinduet. Nå er vi klar for vår her på bygda :)

I går var det også øs pøs regnvær, så da bestemte barna seg for å lage vulkaner av sand og vann. Ungene jobbet leeenge, og helte "lava" i vulkanen:

1 kommentar:

  1. dette klokkebilde er så KNALL fint i virkeligheten... du er sååå flink <3

    SvarSlett