04.05.2011

Litt oppdatering..

Leiren begynner å ta form. Jeg er fortsatt i prosessen, men her er en del av den. Grunnen til at jeg valgte leire og trykk er at dette var en del av pensum og noe vi gikk gjennom i undervisningen. Trykk på leire er også noe en kan bruke i barnehage.
Jeg har valgt leire som skal lufttørke, ikke stekes. Dette kan også være en fordel i barnehagen, denne leiren tørker på et døgn.
Bildene ble noe uklare ser jeg. Men her har jeg altså brukt trykk av et ekte kirkeobjekt kjøpt i Paris.

Deretter forstørret jeg opp kantene, og gjorde disse tynnere. Så slik ble det:


Neste del nå er å lage tre like, deretter sette de sammen. Tror jeg :) Må sove på det til i morgen, da har jeg studiedag. Jeg skal også male leiren. Oppdatering følger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar