23.03.2011

Innesperra pga ras ble jo en effektiv dag :)

I går skulle jeg ha tidligvakt i praksisbarnehagen, og jeg var ute i goood tid. Men i det jeg var kommet 2 minutt på veien, så jeg at det var gått snø/jordras. Jeg snudde og tenkte at andre veien var jo en mulighet..Jeg kom 5 minutt, og der var det en stor elv over hele veien som hadde tatt med seg asfalten. Så da ble det strake veien hjem igjen, og i gang med formingsoppgaven igjen.
Jeg har nå fått malt hele lerretet. Jeg valgte å ikke ha så mørk bakgrunn som det var på ugangspunktet mitt, for å få en bedre helhet i bildet. Jeg har brukt hvit, primærblå og svart, og vert nøye med å få overganger og liv i bildet.

I tillegg har jeg nå valgt å bruke leire som tre i stede for å finne i naturen.  Jeg har nå formet det slik jeg vil ha det, skjært ut merker for å få det naturtro. Dette ligger nå på tørk, og skal males om ca 8 timer. Jeg har tenkt å lime dette på lerretet.


Etter 8 timer malte jeg.(Ja, det var på kvelden, så da ble det jo også mulighet til en liten kompils :p) Dette blir grunnfargen, kommer nok til å skape mer liv i det med flere lag.


Klokken må sys kant på, det må jeg bruke symaskin for å få det fint, dette skal gjøres på skolen. Jeg får ta en tur ned der en ettermiddag.
Jeg malte også baksiden på klokken i en mer "skyggefarge". Tok inn mer svart i den primærblå/hvite malingen.
Føler jeg har kontroll på dette nå. Det er en del arbeid enda, men jeg føler meg klar til å gå løs på 3D oppgaven også nå. Jeg hadde kjøpt feil leiremasse til den, så jeg får ta en tur ned på butikken og kjøpe rett type snart. Det kom i alle fall mange gode timers arbeid ut av å ikke komme seg noen vei i går J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar