05.05.2011

Ting tar form..

Nå har jeg laget avtrykk av hele kirkeobjektet. Jeg måtte virkelig stå oppå objektet for å få godt nok trykk, og til kantene rundt ha jeg klippet ut maler som jeg har skjært etter. Dette for å få delene så like som mulig. i tillegg har jeg målt opp tykkelsen på alle tre delene før jeg har formet de sammen med hjelp av fingre og vann. Nå ligger de til tørk, og lørdag skal jeg male. De er 1/2 tomme tykke:



Nærbilde:


I tillegg har jeg fått jobbet litt mer på 2D oppgaven. Jeg føler det er noe som "mangler" uten at jeg helt klarer å sette fingen på det.
Jeg har i alle fall limt på treet og klokka, og i tillegg har jeg laget fugler av leire (samme leire som treet) som skal symbolisere signaturen min. Jeg har også fugler øverst her på bloggen. 2 laget, flere kommer. disse skal også males når de er tørket:


Så da får hu mor starte oppryddingen og hente sine kjære barn. Fotsettelse føler på lørdag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar